- Fotopages.com
~~~Tempahan sulaman manik JOHOR 013-7367865~~~
By: nORaiAni Samad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  >  >>]    [Archive]
Monday, 27-Jul-2009 08:01 Email | Share | | Bookmark
Glamour Batik.

Ini ialah baju Pn Rusliza, guru kanan kat sekolah aku. Dia hantar baju ni pada malam Khamis dan nak pakai pada pagi Sabtu, untuk majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang, TAHNIAH kak.... terpaksalah aku bermarathon, pada pagi Jumaat dari pukul 4.00 pagi hingga 6.00 ptg tanpa henti semata-mata nak penuhi hajat kawan ku ini. Jadi inilah hasilnya. ......perkhhhhh....



Highlight badan



Bahagian Tangan


Thursday, 23-Jul-2009 03:54 Email | Share | | Bookmark
TEMPAHAN UNTUK AIDILFITRI 2009- DITUTUP

Bebanyak maaf bagi yang belum sempat hantar baju raya untuk disulam manik. Bukan tak sudi, tetapi takut tak terbuat. Maklumlah saya ni bekerja, jadi masa amatlah terhad.

Senarai baju yang diminta untuk di cantikkan..... he,he KONON le Cantik...., budak baru belajo le katakan...

1. Siti Saidah - SF
2. Bonda Siti- SF
3. Siti Saidah- Bunga-bunga cinta
4. Kak Fizah- Sweet Memory
5. Kak Ita- Sweet Memory
6. Kak Ita - Shimmer Batik
7. Jahara- Sweet & Glamour
8. Kekanda Jahara- SF
9. Aziah - Shimmer Batik
10. Azuana- Shimmer & Glamour Batik
11. Razila- Baju lum siap, tapi dah Book.
12. Mrs Yus- Sweet Memory.


Namun jika ada yang ingin menempah untuk selepas Lebaran, masih dialu-alukan.

Tempahan Tudung Qaseh
1. Siti Saidah- Oren
2. Azie @ Mrs Sazali - Oren
3. Dalina- Kelabu
4. Saidah Friend - Krim



Monday, 20-Jul-2009 02:07 Email | Share | | Bookmark
Projek Sepanjang Minggu Ini

 
Sakura d'Sahara- Pn Rusliza
Baju ni ialah baju salah seorang guru kanan kat sekolah aku.






Ini pula tudung Qaseh....Stok masih ada....
Pink ( menggunakan sifon silk dan renda....)



Hitam



Bagi yang berminat bolehlah hubungi saya segera.... sementara stok masih ada..... siapa cepat dia dapat.....
Jika ingin warna selain warna diatas, boleh hubungi saya untuk tempahan


Wednesday, 15-Jul-2009 01:53 Email | Share | | Bookmark
Tudung Qaseh ( Tudung ala Datuk Siti)

 
 

Sekarang saya telah melangkah selangkah lagi kehadapan dengan menjahit Tudung Qaseh. Sesiapa yang berminat boleh membuat tempahan . Harga mengikut material yang ingin digunakan dan hiasannya, samada bermanik penuh, berorganza dll. Berminat bolehlah terus menalifon saya........



[b]Tudung Qaseh


close up


Tuesday, 14-Jul-2009 01:00 Email | Share | | Bookmark
Taman asmara -kak Jihan

 
Ini baju uniform puteri Islam kak Jihan,walaupun uniform tapi tetap nak glamer. Jadi aku glamer kan le. Yang aku macam nak pitam, ialah anak aku yang kecikkkkkk tu dah conteng baju tu dengan pen, nasiblah bila aku cuci boleh hilang, kalau tak matila aku...... sorry kak Jie......





Ini lah rupanya Qaseh Julieta yang telah menconteng baju Kak Jie...




lihatla muka dia yang slamber tu.....eeeeeeeeeee




Ini pulak tudung yang telah aku hiaskan . sebenarnya ini tudung pengantin untuk saidah, tapi lupa nak update sekali dengan bajunya.....





Baju kak jie lagi




[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net